Merhaba, LE yenilenmiş. Fakat bir kaç parça dışında hiç birini beğenmedim. Ne bileyim, sanki Limited Edition'a göre biraz (hatta fazlasıyla) sönük kalmış. Hemen neler gelmiş bir bakalım.
En güzelini en sona saklamışlar diyorum ben. En sevdiğim parçalar burada. Hemen bakalım nelermiş.
İşte bu 3 parça dışında başka bir şeye bayıldım diyemem. Siz ne düşünüyorsunuz? Yorumlarda bildirin. :) Görüşmek üzere, takipte kalın.







Hiç yorum yok :
Yorum Gönder