20 Haziran 2015 Cumartesi

Young Hollywood: Kendall Jenner

Herkese merhaba! Young Hollywood bu hafta boyunca ünlülerin kıyafetlerini Stardoll'a taşıyacak. Bu günkü "ünlü" ise Kendall Jenner. Kardashian/Jenner'lardan hiç birini sevmediğim için bunu da sevdim diyemem. Nerdeyse her şey tükenmek üzere. 


19 Haziran 2015 Cuma

İlginç Stardoll Hatası!

Herkese merhaba, bu gün katalogda elbise ararken bir şey fark ettim. Durum resimde gördüğünüz gibi. Stardoll'un en pahalı giysisi! Hata mıdır pek bilinmez ama bence bu etek bu kadar etmez. Ayrıca eteğin "elbise" kategorisinde bulunması da ayrı bir ironi. Siz ne düşünüyorsunuz? Takipte kalın.


2 Şubat 2015 Pazartesi

Yeni Epiphany!


Hepinize merhaba! Biliyorsunuz ki, dün MAWI mi Epiphany mi diye tahmin etmeye çalışmıştık Stardoll'un Instagram'dan yayınladığı spoilerı tanımlarken.
Ve sonunda cevabın Epiphany olduğunu öğrenmiş olduk! Hatta elinde kız yüzüğü de tutuyor. Gelin bakalım neler gelmiş?
Ben beğendiğimi belirtmeliyim! Her ne kadar eski Epiphany gibi olmasa da idare eder... Özellikle pırlantalı maskeye aşık olmuş durumdayım. Siz ne düşünüyorsunuz? Takipte kalın.


1 Şubat 2015 Pazar

Stardoll'a Yeni Takılar Geliyor!


Stardoll resmi Instagram hesabından bir görüntü paylaştı. Tahminimce takı. Böyle bir yüzük olduğuna da bakacak olursak ya MAWI ya da Epiphany. Kıyafete biraz daha detay verselerdi hiç kuşkusuz direk LE'yi yapıştırırdım. İçimden bir ses MAWI diyor. Siz ne düşünüyorsunuz? Takipte kalın.


Yeni Hotbuys!


Merhaba! Gördüğünüz üzere Hotbuys'umuz Rio'dan 23 sd. Önce alsam mı diye düşündüm, fakat değmeyeceğini fark ettim. Kısacası ben beğenmedim. O üstündeki gül bence fazla, ve straplez olsaydı daha hoş durabilirdi. Eski HB'ler buna bin basar... Siz ne düşünüyorsunuz? Takipte kalın.


30 Ocak 2015 Cuma

Starcoins ile Kombinler! (130-350 arası) -1-

Merhabalar! Bugün inşallah seri olmasını istediğim bir şeye başlıyorum. Başlıktan da anlaşılacağı gibi Starcoins ile 3 tane kombin yapıp sizlerle paylaşacağım. İlk kombin gelsin :)
İlk kombini Basics mağazasından yaptım, ismi gibi basit ama gayet şık ;)

Gördüğünüz gibi kombin 4 parçadan oluşuyor. Sütyeni giyin, daha sonra üstün askılarını saçınıza saklayarak aşağı indirin. Şortunuzu ve ayakkabınızı giydiğiniz zaman hazırsınız, bakalım kaç SC tutmuş? :)


Evet, sadece 129 SC ile güzel bir kombin ;)
Sıradaki durağımız IT GIRLS, burası Basics'e göre biraz pahalı. Bu kombin Class bir kombin. Bakalım nasılmış?


Evet, dediğim gibi bu kombin Basics'in aksine daha Class ve pahalı. Bunda pek bir espiri yok :D Tek espirisi tuniği en arkaya atmanız ve t-shirt gibi görünmesi. 


Kombin 6 parçadan oluşuyor ve 332 SC. Sizce değer mi bilmiyorum ama, bence değer. Zaten toplu almanıza gerek yok :D
Ve geldik son durağa... Bu sefer Bonjour Bizou'dayız. (Bilmiyorum doğru mu yazdım, anladınız işte :D) Şahsen ben en çok bu kombini beğendim. Ne pahalı, ne ucuz alınabilir bir kombin ;)


Siz ne düşünüyorsunuz? Ben gerçekten bayıldım. Yalnız burada da gömleği içeri sokuyoruz ve 2 tane kemer kullanıyoruz. Çünkü 1 tanesi yetersiz kalıyor ama 2 tanesini yan yana taktığımızda güzel bir görüntü oluyor. Zaten çok ucuz bir kemer, alabilirsiniz :) Toplam fiyatı ne acaba?


Ne çok ucuz ne çok pahalı. Bence dozunda. Gördüğünüz gibi etek biraz pahalı. Onun yerine başka mağazalardan çok daha ucuz ve güzel etekler alabilirsiniz. Ben sizin ve benim açımdan kolaylık olsun diye tek mağazadan yapmaya çalıştım. Her neyse, serinin ilk bölümünden bu kadar, umarım devamını getirebilirim. Bir daha ki yazıda görüşmek üzere!






Yepyeni Callie's Picks

Ne yalan söyleyeyim ben bu seferkine gerçekten BAYILDIM! Özellikle 2. sayfadaki püsküllü yeleği (13 SD) imkanınız varsa alın, ben yarın alacağım! İşte yepyeni Callie's Pick mağazası, 2 sayfadan oluşuyor:





Yeni Ink'd Koleksiyonu!

Herkese merhaba, Stardoll Ink'd"i yeniledi! İşte dövme mağazasının birbirinden göz alıcı yeni katları;

Her zamanki gibi, burada da sadece süperstarlara özel olan dövmeler var. Siz ne düşünüyorsunuz? Beğendiniz mi, aldınız mı veya alır mıydınız? Takipte kalın. :)

29 Ocak 2015 Perşembe

Yeni Dott'lar!



Gördüğünüz gibi koleksiyon bu şekilde ve tek sayfadan oluşmakta. Ben çok beğendim. En sondaki pembe ruju alacağım. Siz hangisini alırdınız ya da aldınız? Takipte kalın ;)



}, 10);