
Hepinize merhaba! Biliyorsunuz ki, dün MAWI mi Epiphany mi diye tahmin etmeye çalışmıştık Stardoll'un Instagram'dan yayınladığı spoilerı tanımlarken.
Ve sonunda cevabın Epiphany olduğunu öğrenmiş olduk! Hatta elinde kız yüzüğü de tutuyor. Gelin bakalım neler gelmiş?
Ben beğendiğimi belirtmeliyim! Her ne kadar eski Epiphany gibi olmasa da idare eder... Özellikle pırlantalı maskeye aşık olmuş durumdayım. Siz ne düşünüyorsunuz? Takipte kalın.



