2 Şubat 2015 Pazartesi

Yeni Epiphany!


Hepinize merhaba! Biliyorsunuz ki, dün MAWI mi Epiphany mi diye tahmin etmeye çalışmıştık Stardoll'un Instagram'dan yayınladığı spoilerı tanımlarken.
Ve sonunda cevabın Epiphany olduğunu öğrenmiş olduk! Hatta elinde kız yüzüğü de tutuyor. Gelin bakalım neler gelmiş?
Ben beğendiğimi belirtmeliyim! Her ne kadar eski Epiphany gibi olmasa da idare eder... Özellikle pırlantalı maskeye aşık olmuş durumdayım. Siz ne düşünüyorsunuz? Takipte kalın.


1 Şubat 2015 Pazar

Stardoll'a Yeni Takılar Geliyor!


Stardoll resmi Instagram hesabından bir görüntü paylaştı. Tahminimce takı. Böyle bir yüzük olduğuna da bakacak olursak ya MAWI ya da Epiphany. Kıyafete biraz daha detay verselerdi hiç kuşkusuz direk LE'yi yapıştırırdım. İçimden bir ses MAWI diyor. Siz ne düşünüyorsunuz? Takipte kalın.


Yeni Hotbuys!


Merhaba! Gördüğünüz üzere Hotbuys'umuz Rio'dan 23 sd. Önce alsam mı diye düşündüm, fakat değmeyeceğini fark ettim. Kısacası ben beğenmedim. O üstündeki gül bence fazla, ve straplez olsaydı daha hoş durabilirdi. Eski HB'ler buna bin basar... Siz ne düşünüyorsunuz? Takipte kalın.


}, 10);