1 Şubat 2015 Pazar

Yeni Hotbuys!


Merhaba! Gördüğünüz üzere Hotbuys'umuz Rio'dan 23 sd. Önce alsam mı diye düşündüm, fakat değmeyeceğini fark ettim. Kısacası ben beğenmedim. O üstündeki gül bence fazla, ve straplez olsaydı daha hoş durabilirdi. Eski HB'ler buna bin basar... Siz ne düşünüyorsunuz? Takipte kalın.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

}, 10);