30 Ocak 2015 Cuma

Starcoins ile Kombinler! (130-350 arası) -1-

Merhabalar! Bugün inşallah seri olmasını istediğim bir şeye başlıyorum. Başlıktan da anlaşılacağı gibi Starcoins ile 3 tane kombin yapıp sizlerle paylaşacağım. İlk kombin gelsin :)
İlk kombini Basics mağazasından yaptım, ismi gibi basit ama gayet şık ;)

Gördüğünüz gibi kombin 4 parçadan oluşuyor. Sütyeni giyin, daha sonra üstün askılarını saçınıza saklayarak aşağı indirin. Şortunuzu ve ayakkabınızı giydiğiniz zaman hazırsınız, bakalım kaç SC tutmuş? :)


Evet, sadece 129 SC ile güzel bir kombin ;)
Sıradaki durağımız IT GIRLS, burası Basics'e göre biraz pahalı. Bu kombin Class bir kombin. Bakalım nasılmış?


Evet, dediğim gibi bu kombin Basics'in aksine daha Class ve pahalı. Bunda pek bir espiri yok :D Tek espirisi tuniği en arkaya atmanız ve t-shirt gibi görünmesi. 


Kombin 6 parçadan oluşuyor ve 332 SC. Sizce değer mi bilmiyorum ama, bence değer. Zaten toplu almanıza gerek yok :D
Ve geldik son durağa... Bu sefer Bonjour Bizou'dayız. (Bilmiyorum doğru mu yazdım, anladınız işte :D) Şahsen ben en çok bu kombini beğendim. Ne pahalı, ne ucuz alınabilir bir kombin ;)


Siz ne düşünüyorsunuz? Ben gerçekten bayıldım. Yalnız burada da gömleği içeri sokuyoruz ve 2 tane kemer kullanıyoruz. Çünkü 1 tanesi yetersiz kalıyor ama 2 tanesini yan yana taktığımızda güzel bir görüntü oluyor. Zaten çok ucuz bir kemer, alabilirsiniz :) Toplam fiyatı ne acaba?


Ne çok ucuz ne çok pahalı. Bence dozunda. Gördüğünüz gibi etek biraz pahalı. Onun yerine başka mağazalardan çok daha ucuz ve güzel etekler alabilirsiniz. Ben sizin ve benim açımdan kolaylık olsun diye tek mağazadan yapmaya çalıştım. Her neyse, serinin ilk bölümünden bu kadar, umarım devamını getirebilirim. Bir daha ki yazıda görüşmek üzere!






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

}, 10);