Herkese merhaba, bu gün katalogda elbise ararken bir şey fark ettim. Durum resimde gördüğünüz gibi. Stardoll'un en pahalı giysisi! Hata mıdır pek bilinmez ama bence bu etek bu kadar etmez. Ayrıca eteğin "elbise" kategorisinde bulunması da ayrı bir ironi. Siz ne düşünüyorsunuz? Takipte kalın.


Hiç yorum yok :
Yorum Gönder